Tonight!

Fredag, sitter här och hettsar med alliting innan jag ska fara till folkets på 19-års kalas. Har hela garderoben ute på golvet och önskar att jag hade williams önskestövlar just nu, rent och fint på bara nåra sekunder skulle sitta fint de! Klädseln blev inpuls efter att ha gett upp det jag egentligen skulle ha på mig. Tema äre såklart och de e vitt,silver, hängslen,rosett eller, hårband! Inte lätt att hålla koll på detta men man gör ju så gott man kan! Hoppas denna fredag blir en skit bra kväll för alla, take care and have fun <33



Dagens nötning:

Only you joshua radin..



Kommentarer
Postat av: Marielle

Idag har du chansen att vinna ett presentkort till ett värde av 500kr!



Kramar från mig. :-)

2009-03-13 @ 22:32:37
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0