alla nöjda och glada :)




Jag och jossan hetsade lite och trode att vi inte skulle få komma in om vi inte kom när de bröjade, men de slutade med att jag och hon stog där först av alla! Jaja, när alla andra hade kommit och musiken var igång fullt, vare bäst! Dom hade fixate jätte fint och det var super kul med alla härliga människor, ja och jossan hade också as kul på dansgolvet, eller va sägeru?..
Dock vare bara jag av tjejerna som hade hängslen .. nån måste ju ha det också, Och det finns faktiskt en historia bakom dessa jag har på mig som egentligen är min pappas hahah! De flesta killar hade hatt och tjejer hårband (jag i hängslen)

nej men de vart en jätte lyckad kväll och jag hade skit roligt! :)

hope you have it too <3


Kommentarer
Postat av: LINNEA

fan vad ballt! och fan vad snygg du äär :D

2009-03-14 @ 13:13:02
URL: http://beautyisafeeling.blogg.se/
Postat av: Sara

hahaha säger du mitt sötaste troll <33

2009-03-14 @ 14:50:42
URL: http://sarabogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0