modell eller modell ;)






8.00 kom jag till frisörsalongen och bara några minuter senare började emma med mitt hår, blev lite rädd när jag såg mig i spegeln med hår som brödernafluff (vilket e overkligit) jag vågade faktiskt nästan inte se mig alls, men efter några timmar vänjde man sig och när klockan började närma sig 6,7 på kvällen hade man ju stått ut med det ett bra tag och då kom istället nervositeten, att jag med det här håret skullle gå catwalk. Och uppe på scen med folk som jublade kände man sig fan lite cool! Jag och bella med våran dans (och hår) gick ju skit bra och de va as roligt! Lite senare när jag kommit hem slog det mig att jag faktiskt hade vofflat, toperat och en hel hårspray i håret. och jag kan lova att det var inte det lättaste att få ut!!! Men hur roligt som helst hade vi iallafall och det var huvudsaken! :D

Kommentarer
Postat av: becccs

shit vilken pudding ;)

2009-02-18 @ 19:50:22
Postat av: sara

Hahaha ah men nästan asså! xD

2009-02-19 @ 10:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0