Stan

idag vaknade jag faktiskt inte av någon party musik, idag var det istället telefonen som ringde. Och samtidigt som jag irriterat gick upp och frågade varför ingen svarade märkte jag att ingen heller var hemma.  Jag hade kommit hem 5 på natten men mamma ville verkligen väcka mig med att ringa 500 gånger.  Sen åkte jag iallafall till stan med anaya och köpte en klänning på carlings och en sjal på hm =)

När vi kom hem var mormor och lowe också här och maten stog framme. Vi tog också resterna från morotskakan och den va lika god den här gången.  Efter de kollade vi på Hot chick samtidigt som ja slingade håter lite. Gick väll sådär och jag hoppas det jämnar ut sig lite tills imorn. Brukar alltid bli lite knasigt första timmarna så ja hoppas... ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0