Söndag

Började dagen med att pappa drog på it´s my party på max vol, inte de bästa sättet att vakna en morgon på, men de tyckte tydligen han..

Efter festmorgonen hos bogren´s var det bara för mig att börja göra iordningne mig för jobbet. kan ju inte säga att jag var taggad, men e man någonsin det :P På jobbet händer det som vanligt en hel del sjuka saker, och inte nog med att personalen hade gett lök till en tjej som var allergisk  så hon började kräkas, utan idag va de också en 40-åring som raggade på mig. Förstår faktiskt inte sånt ibland, händer att folk håller på att äckla sig och då menar jag verkligen det, inte för att jag har nått emot åldersskillnader på par men när man snackar 16 årig tjej med en 40 plusare börjar tålamodet svika. Jaja efter att ha köpt philadelphia ost påvägen hem började ja baka en morotskaka, och den vart verkligen god! (på en sats) .Sen gick ja till anaya och kollade på titanic, å snyfta lite vilket det inte blev mycket av då ja sov under hälften! Anaya måste tyckt ja va ett trevligt sällskap tiihi.. ^^

: (

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0