Not she, HE !

idag åt ja frukost tillsammans med filmen monster inc, fett bra! Efter de skulle ja direkt till kyrkan, börjar ju säkert känna igen mig där snart! Jag och en kompis skulle sjunga nåra låter (as och Isn´t he lovely) till ett dop som vår förra musiklärare skulle ha. va faktiskt inte nervös,men de berodde antagligen på att ja e van att inte kunna texten få reda på allt eehmm  en sådär fem sek innan! För om ni känner magnus så vet ni! Jaja, de va ett tag sen ja å calle sjön tillsammans men de gick bra trots mina tabbar här å där på texten! Jätte kul å få så himla mycke beröm, inte för att ja e så bra på att taemot sånt men ja kämpade!

Pratade percis med en gammal kompis och vi skulle typ ses ikväll, har nog inga mer direkta planer förutm att äta äppelpaj som min mor just gjort så SEE YAH PAJDAGS!














Spatsiba..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0