När jag inte hade nått att göra :)





Den ena gjorde jag med akvareller eller iallafall vad jag tror! Den andra gjorde jag med en röd och svart lerkrita!
Det här är det jag gör när jag "borde plugga". Konstigt nog får jag alltid lust till nått annat när de e dags för plugg å sånt!

Annars idag har jag tränat på låtar som jag ska sjunga på ett dop på lördag, får väll se hur de går för än så länge kan jag verkligen inte texterna men de brukar lösa sig. Ja, calle och mange ska väll träna nåra gånger till innan vi rocka hard rock halleluja i kyrkan! Semla harf jag också fått i mig idag, inget som går att missa! Men nu ska jag dra min kos och mysa lite med familjen för en gångs skull! ;)

Dagens nötning:


Kommentarer
Postat av: malin (kusin xD)

asso sara SLUTA vrf kan jag inte göra så :( jag blir sårad xD

2009-02-27 @ 13:45:39
Postat av: Sophie

Assåå ooooOOOOOMG Sariiish!! :O:O HAH xD du är ju bara såå GrYYm stumpan !! :D <3<3

Jag säger det ju typ minst 50gånger varje gång du ritar på bilden oxå... x) haha men du får försöka ta åt dig lika mkt varje gång iallafall. För jag menar det verkligen! Du är BÄST honey! Såå Stoolt blir man^^ :D Thihi <3

Åååh Min favvvooo Låt jöh!! Den är bara för Guuoo!! :D <3 precis som du min gooa vän ^^ :)

2009-02-27 @ 18:01:31
URL: http://estettosen.blogg.se/
Postat av: Sara

haha naaaw va gullia ni e, kände kanske inte att de va så bra men ja gillarej sophie! Å låten me, såklart! :)



<3

2009-02-28 @ 16:00:35
Postat av: malin (kusin xD)

ÄLSKASR DU MIG INTE ASSO JAG E JU SLÄKT MED DIG DIN DUMMA LILLA BAJSKORV???!!!!!!!:(

2009-03-01 @ 10:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0