lille gubben

Idag hade jag fått för mig att det var en helt annan dag än vad det var.
Jag hade planerat att gå från skolan tidigare för att ta livmoderhalscancer spruta. Vilket betydde att jag var tvungen att missa kören som började vid 3. Jag gick runt lunch då jag plötsligt såg en farbror falla ihop livlöst. Jag sprang fram och hjälpte honom upp,de var svårt men jag fick hjälp av lärare som kom efter bara en liten stund. Jag missade tåget som jag hade tänkt ta och gick en stund i täby, hittade en jätte fin tröja och ett linne som jag också köpte. Påvägen hem fick jag reda på att jag faktiskt inte skulle till sjukhuset och ta sprutan de innebar att jag inte hade behövt missa kören, och plugga inför provet imorgon istället, det inebar också att jag aldrig skulle se farbrorn ofalla ch hjälpt honom upp, han ksulle förmodligne ligga kvar och jag skulle definitivt inte hunnit köpa tröjan eller linnet vilket skulle göra att jag inte visste vad jag skulle ha på mig imorn...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0