En liten måndag

Nu sitter jag hemma hos sophie. och egentligen borde jag göra mat men för deras skulle håller jag mig undan. Jag bakade faktiskt en tårta idag men de krävdes tre satser för att lilla sara skulle lyckas. Typiskt!
jaja annars har jag försökt undvika plugget gått på gitarr och nynnat på soulmate en ny låt jag ska sjunga i skolan, tror den passa mig bra. (sara hoppas) nej nu måste jag nog fara mig tillbaka så de inte tror jag undviker att laga mat för de gör jag ju inte!? Tiiiihi.. ^^ Seee yah

Kommentarer
Postat av: Malin

har du pluggat något spanska då sara? :D

2009-02-15 @ 12:56:09
URL: http://muln.blogg.se/
Postat av: Sara

hahah, tyvärr så gott som körd! Hoppas det gick jätte bra för dig :)

2009-02-16 @ 23:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0