alla hjärtans dag

Igår blev en lyckad 18 års fest, dock vart de kaos i garderoben,kände inte riktigt att man räkte till. Hände en dl andra tråkiga saker också men kvällen i sig var en bra kväll och jag hadse ändå kul. Nu sitter jag hos mina kära kusiner och har firat min kära mor samt min morbrors tjej belv de ena till det andra, jag är iallafall mätt!  Klart man hade önskat att spendera alla hjärtans dag med sin kille, dvs om man har någon...

Imorgon ska jag repa med min gammla musiklärare frågan e bara vad vi repar till, de har han nämligen inte sagt än =O Efter det ska jag jobba. Och på måndag har jag spanska prov. hur jag ska hinna det är ännu oklart! Och jag hade önskat att tiden hade räkt sig lite längre men vi får väll se hur de där provet går (hoppas på bra! Nu ska jag iallafall gå och leka med min lille kusin markus som sitter här brevid  ha en bra alla hjärtans dag! 

// <3

bästa låten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0