UP, UPP, UPPP

Nu har jag sett UP som jag velat se alldeles för länge. Jag var så taggad så att jag började skratta åt den innan den ens börjat. Antingen är det för att jag har e tendens att gilla tecknade filmer, eller så var filmen jävligt bra från början till slut. Och döm mig inte nu för att jag säger att jag alltid gillar tecknade filmer, även fast det i mitt fall oftast slutar i den kategorin när det är min tur att välja film. Men jag tror inte att det bara är jag som mår bra av att titta på det. I sånna fall är det alla andra det är fel på. 
För ingen kan ju tycka att hitta Nemo eller lejonkungen är dåliga?... nej juste visste väl de

Kommentarer
Postat av: Victoria

Nemo på ENGELSKA är bra!

2009-12-30 @ 13:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0