Mando Diao <3

Igår var en galen dag, har väntat på mando diao konserten alldeles för länge. och nu vare dags. Jag åkte först in till täby där jag faktiskt köpte en svart skinnjacka på gina, jätte snygg! Men det slog mig i huvet sen att jag skulle behövt dom pengarna till en mando tröja ju! Sen mötte jag upp desiree och gustaf, satte oss å åt!
Kön va inte alls längtråkig utan gick ganska fort, hur va de på slipknot Gustaf lång kö?... Förbanden tog den mesta tiden som ja skulle velat mando spelade på istället, eftersom det gick så fort när dom väl kom in och tiden innan va rätt seg! Men allt va de värt och nu har jag sett dom.  Och mando tröjan får ja väll göra en själv kan ju inte vara så svårt ;D

Sjukt trött som jag var, hade jag inga val än att åka till hässelby på 50 års fest direkt efter konserten eftersom min sista buss gått. alla låg väll lite halvslitna när jag kom dit men de gjorde bara mig mer passande eftersom ja va riktigt sliten! tog lite rester faktiskt och gjorde det bästa av situationen.  Men jag lovar jag har inte sovit såhär gått på länge =)

Bästa Mando Diao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0