Ny skola nya tag

Japp, nu så tre år senare....men jag har inte haft tid med tanken på att sätta mig och skriva i bloggen.  Mycke har ju hänt och jag har börjat tibble musik för den som inte redan viste de, känns bra! Gillar musiklektionerna.. dock inte gehör teorin kanske. Mycke godis har det blivit också lite dåliga vanor om ja ska ta de kortfattat. men också en hel det nya vänner som idag gör min dag så bra!

Idag:  har jag ångest för öppet hus som är på måndag då ja ska sjunga för första gången i tibble med en låt jag verkligne inte gillar.. Idag har jag också insett min skoltrötthet och längtan till julen, för idag har jag ätit en lussebulle. Idag har varit en vanlig dag och idag ska jag göra nånting jag aldrig tidigare gjort....

Sisat: Våga ta för dig annars gör någon annan det istället


Lost


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0