Intagningsprov 4 och 5

hej igen idag ska jag först åka till kvarnholmen och dels sjunga inför musik juryn men också hämta bilderna från jensen östra design och dessutom få betygen av dom. Därefter skulle jag från odenplan hem igen och till tibble för att sjunga himmlen runt hörnet Tomorrow och en monolog som jag knappt kunde texterna på alls. jaja..

de gick sisådär på cyber men de va ju på morgonen och jag va inte så taggad på att gå där då de gjorde väll inget såå.. sen fick jag bilderna och dessutom träffade dom som hade satt betygen dom sa att jag fått 15 poäng och de va jätte bra tydligen, jag tror att de va av 16 å då e de ju super! :) Dock ett steg svårare att välja vart jag vill gå. (bilderna kommer upp i nästa logga).  Sen kom jag ju till musikalprvet i tibble, va jätte nervös och kunde inte texten tappade bort mig ett ba flertal gånger men vi får väll se.. de provet gick inte så jätte bra men jag hoppas verkligen att jag kommer in där : )

Efter det åkte jag hem och sov Äntligen ÖVER med all stress och intagningarna


Önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: sara

heej, ska du söka till cyber på odenplan? där går jag:) det e en bra skola tycker jag ;) ha en bra påsk

2008-03-20 @ 13:45:56
URL: http://minafinaminnen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0