Dansgalningar!!

Idag har det varit piss väder, vi skulle egentligen åka ut med en båt och äta på resturang men det blev inte så pga Sverigesommarens fina väder!! så de blev segis dag. Träffade nåra kompisar och gick ner till hamncafét där jag ska jobba lite senare i sommar, jätte mysigt : ) becca, morotskakan va jätte god :P !!!!

Sedan gick vi till mickan och mös ett tag till tills vi insåg att klockan va matdags och för mig att dra mig hemmot och äta pasta med köttbullar och pesto lite av de vanliga när man är hemma själv, då man egentligen borde unna sig lite mer än vad man gör. Iallafall så kom nåra kompisar till mig över istället medan jag satt och lyssnade på alla gmmal musik som jag har på datan drog upp volymen coh där stog vi och dansade, tre tjejer och as hög musik, underligt nog hade vi så sjukt kul tills vi blev alldeles svettiga..  behöver nog lite fest känner jag!! : )
Med glass och varma hallon och ytterligare ett par goda skratt så va natten inne och jag som har en för jävlig hosta känner nog att jag behöver lite sömn och dröm.. Imorn  ska jag åka till sandhamn och äter middag hoppas att vädret blur lite bättre!.. Tiis dess hade bra !

Sara




Kommentarer
Postat av: becccci

hahah va bra sara att den var god :D

2008-07-03 @ 12:11:24
URL: http://rebeccca.bloggspace.se
Postat av: Sara

den va super! :D <33

2008-07-03 @ 21:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0