Allt för länge sedan..

Jag vet det har gått en väldigt lång tid sedan jag skrev här, det har hänt otroligt mycket sedan jag var inne sist och jag vill därför göra det så kortfattat som möjligt för att inte tråka ut någon vilket jag är ganska bra på.
Jag är ju somsagt gundent töntigt nog, gått ut nian med andra ord, otroligt skönt men samtidigt lite av en otrygghet. Hälften av dom jag gått ut med har jag känt sedan dagis vilket kommer göra det svårt att glömma dom. Men alla är vi nog ändå glada över att få börja om. Bal har vi haft som liksom hör avslutningne till, sommarlovet har till och med hunnit börja ju mer jag rabblar upp dessto större blir mellanrummet JAG HAR INTE SKRIVIT PÅ 1 MÅNAD OCH 3 VECKOR!!

Sex and the city filmen har också kommit ut och från media har den fått många possetiva kritiker inte så svårt att tro, men jag har också hört av vänner att serien är bättre, som de också brukar vara..
Jag har hunnit vara en vecka på öland och firat midsommar med en kompis Josephine, släkt och familj. Åkt gokart om inte annat dock inte badat i havet men har inte riktigt haft det vädret, kommit hem och nu är jag förkyld men jobbar ändå till 9 varje dag.

De e lite såhär sommarlovet har börjat för mig inte mycket till en början men det kommer!!!
Ska börja skriva mer, men det kommer hända att det blir mellanrum såhär nu på sommaren men ska göra så gott jag kan
Tills dess får ni ta hand om er!!!


Jagoch Anaya innan balen...


Kommentarer
Postat av: william

naw ni är så söta:)

2008-07-01 @ 14:09:20
Postat av: Sara

aaahw du med willis, och jag vet att du kommer sakna oss i höst! :)

2008-07-03 @ 21:15:31
Postat av: Anonym

aaahw du med willis, och jag vet att du kommer sakna oss i höst! :)

2008-07-03 @ 21:15:45
Postat av: Victoria

HAHA men va? :D HERREGUD vad ni är gulliga och söta och allt möjligt underbart fantastiskt :D <3

2009-11-19 @ 14:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0