Skära skaren och Bert Karlsson här kommer vi !!

jag har svikit er, men inte allt för mycket hoppas jag .. de har hänt en del bra och dåliga saker men dom dåliga sakerna skiter vi i  Jossan har fyllt år GRATTIS 16 år, tyvärr vart de inte riktigt som vi hade tänkt oss där i slutet men vi får ta och göra om det, det lovar jag dig! <33

Imorn ska jag och min kompis Anette till Skara! Där ska vi bo i tre dagar sova på ett ställe och såklart gå på skara sommarland! Solen följer oss hoppas jag, de ska bli jätte kul och vi har ett kök i rummet där vi får göra våran egen mat ingen servic här inte ! Vi ska göra de kul och et kommer det att bli för där rök min månads lön..  :P

Saknar er Mikaela och Anaya så de e sjukt, är nog mer orolig är era föräldrar .. Fan va ni måste ha det bra, för det hoppas jag verkligen <33333333333

Det var allt för mig och jag tror inte jag kommer kunna skriva föräns på sönda så jag kommer hem, då får ni svar på min lilla resa, tills dess önskar jag er tre riktigt härliga dagar !!!

Kommentarer
Postat av: Josephine S

Tack gumman ;) <3

2008-07-10 @ 23:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0