Vinterfrilufsdag

Vaknade med ont i halsen kollade ut och såg regn Yes de kan inte bli bättre när man ska vara ute med skolan en hel dag och låssas att de e vinter ute.. ne taggad va de sissta jag va när jag gick i ett regnit väder till skolan..
Jag skulle med nåra andra gå på nån lång promenad till ett ställe basta grilla och bada men vem pallar de ... humm inte jag! Jaha så började vi gå då jag började upptäcka att efter två tre steg började de läcka in floder med vatten i skorna.Bra tänkte jag nu är de bara tre mil kvar...

Kom dit slutade aldrig regna stog där med blöt ved och låssades att de va jäte kul.  Alla hade mat utom JAG :O
Där stod jag och hade frysna fötter med äpple och kexchoklad. Fick dock mat av andra men de kändes så dumt att ta en av deras två mackor jaja, därefter gick vi och bastade o de va as skönt sen va de bara att raska hemmåt..
Som tur va får jag väll tacka mina tappra medmänniskor som orkade med mig på den långa milsvandringen i regnet..  xP


image29image30
kunde varit jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0