Skratt och tårar..

Idag va jag trött som fan och skulle upp tidigt och måla, skulle träffa nån tjej som tydligen var lika gammal som mig, jätte trevlig de va mysigt och de gick sådär för mig att måla blev i och försig fäsrdig med enn tavla jaja.

Jag va tvungen att gå tidigare för jag skulle hem och dusch innan vi skulle till mormor i vaxholm och gratta på födelsedagen, där skulle mina kusiner också vara vilket ttäär på krafterna... haha neeh men dom e så söta så

Snabbade mig på till duschen och försökte hitta nått att ha på mig, slutade med att jag hade en knut i håret och halvdant smink men men.. pappa sa också att han sett nått hemskt på morronen.
Han hade nämligen vart och matat våran kanin pysen som e en gooing till kanin, och sett att buren va alldeles blodig och kunde inte förtå vad som hade hänt, jag va såklart tvungen att gå ut och kolla och de va verkligen hemskt hela pysen va bloodig och jag kände mig dum som inte skött honom så bra på senare år man orkar likosm inte leka med kaniner längre.. de värsta va ju att vvi alla hade fin kläder på oss coh hade jätte brottom så vi sa att vi skulle ta hand om honom när vi kom hem igen. Vi firade mormor och fick sjukt god mat och alla var glada när vi kom hem tog kjga och pappa på oss skrutt kläder och trägårdshandskar för att gå och hämta den blodiga pysen.. ursh..

vi satte ner honom i badkaret och tvättade bort allt blod sen kollade vi vart han var skadad men såg ingenting efetr ett tag såg jag att han hade en morot fastkilad i munnen mellan fyra jätte långa tänder han måste haft den där i ett helt dygnt utan att kunna andas och försökt med våld ta bort den då han måste skadat sig själv. Vi skyndade oss och försökte ta bort moroten som va as stor och jätte seg .. tyckte så himmla synd om honom och klappade hela tiden och v fick ut den och la honom bland massa handdukar han skakade och rykte lite på sig och vi såg de som ett livstecken efter att chippa efter andan han låg där alldeles rädd och försökte andas.
efter ett tag när jag trode att han mådde bättre tog de inte lång tid för honom och så slutade han röra sig han andades inte mer.. pysen av död :/ man kände sig så dum som låtit honom lida så länge och inte sett nånting... åhh brukar inte gråta för djur men ville göra de söte pysis <3

happ därefter va jag med becca och becca och vi åkte och köpte godis och mös lite med film råka somna XD¨
de va lördagen de.. hoppas din lördag va bra!

Min myslåt!



image27image28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0