SKÖNT SARA ÄR GLAD!

Idag, var det skola som ja dom flesta andra dagarna en vanlig vardag. Lugn dag, kan jag väll hålla med om i övrigt måste jag säga att tisdagarna e dom värsta långa och svältande. I vår skola är tisdagar = fisk vilket betyder att dom oftast försäker få barnen att äta fisk och gör det så "ikke fisk" aktigt så alla ska gilla det. Tvärt om om du frågar mig, jag menar dom har ju tappat poängen lite när man stoppar i massa grädde salt och annat onyttit jucks, men de e väll ändå nyttigheten som gör att man äter fisken och den blir bara mer motbjudande när dom geggar ihop det som kommit kom föregånede dagarna och kallat det för "kökets speciel" Euu.. ni vet säkert vad jag pratar om..

Fick dessutom höra av systern min att dom ofta fick sylt blandat med keso till pankakorna MUMs.. naae, jag föredrar nog utan. Vad kan de bero på pengar? JA självklart!! Jag menar vem fan brukar äta lingonsylt blandat med keso som kom från salladsbordet dagen innan och plus att det är till pankakor nej fy! Varför inte bara göra upp de i två skålar. ne sån här skit får man vänja sig vid om man är en åkersberga bo!  GRATTIS!

happ trots ingen mat i magen klarade jag mig förvånatsvis över hungern. GO sara GO sara....!!
Känner mig ganska glad över att ajg flyttat min gitarr och förstärkare till mitt rum nu för ajg spelar myce oftare och blir faktiskt bättre SKÖNT SARA ÄR GLAD. Det finns inget som är mysigare än att lägga sig ner och titta upp och samtidigt spela nått rikigt mysigt och nästan somna till sig själv de e va jag kallar fridfullt haha.  Trots allt hets om gymnasieval nationella prov betyg och allt skit som man inte pallar så tar jag det lugnt jag känner mig gladare och friare än någon annan gång på mycke länge!! Livet e najs just nu så glädj er med mig medan ni kan för snart så kommer alla prov och då sitter jag där med klumpen i halsen... höhöh!

Grattis på födelsedagen alla ni som fyller år ,själv ere om ett tag men börjar redan önska mig saker... Hade bra och lev livet kompis!  :D<3

Kommentarer
Postat av: Blackie

haha, keso och sylt kan ju faktiskt vara gott

2008-01-15 @ 20:59:46
URL: http://accordingtoblackie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0