Sick and tired

Jaha, de va de nu är det bara få se.. tre dagar kvar av de jag trode jag skulle hinna göra sjukt mycke saker på.
Inte mer med de nu har jag blivit sjuk, hoppas dock inte att jag ska behöva spendera mina sista skönt lediga dagar i en säng med ångest och ilska. Ne vi ber till gudarna att jag blir frisk tills imorn inte sant?..

Troligtvis har jag hals fluss eller nått liknande (tungt) har prövat ta alla slags hemmakurer som snabbare ska få mig att bli frisk dels borde jag sova tänkte jag och gick och la mig titta lite på svampbob fyrkant då jag sammtidigt hörde stök på andra sidan väggen (min systers rum) Då kunde jag inte ha en tanke på att hon hade fått en idé att hon skulle ta bort sin fastspikade hylla och spika upp hundratals fotoramar och som turen ändå var inne så var ju självklart hyllan precis väggsidigt med mig och min kudde. Mycket sömn TRODE JAG.. Jag låg bestämmt kvar och försökte sova med den faktiskt sjukt jobbiga huvudvärk som jag hade och under de svettiga två timmarna hammrade hon så väggen darrade liksom min säng och jag påbörjade ett tandläte som kunde ha slutat tandlöst. Jag vet inte hur många gånger jag låg och vred på mig själv och svärde och sparkades men efter ett tag gav jag upp, och här sitter jag med två alvedoner i mig och ont i huvet och låvet rinns iväg, tragiskt..

Ses!
image13







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0