NYTT ÅR NYA TAG

jaha igår va den sista dagen på 2007 och början på ett 2008 som jag ser mycket fram emot. Det vart en bra kväll iallafall de va ju lite krisigt där ett tag juess eller va tycker du? haha jag trode jag skulle dö när jag stog där ute i det varma snöfria sverige TRODE JAG! nehedå här ska de snöa å blåsa riktigt svida på benen jaha, en velsignelse för mitt dåvarande 2007 från gud eller bara en ren otur vilket ofta passar in på kategorin Sara.

Jaha först va vi bara tjejer tiktigt trevliga va dessa också men sen blev det fler och fler mer än vad jag faktiskt kunde ana skulle få plats i huset. 12 slaget närmade sig och det va faktuskt riktigt kul trots lite olyckor uppkäftade peoples och missförstånd hamnade jag ändå i de glada skrikiga lite Linnea kretsen där vi räknade ner och önskade alla ett gott nytt år.

Löften? Nae, jag avstår dock från de tror jag. känner kanske att de inte är min grej att läga ner tid på nått jobbit löfte man sedan bara får dåligt samvete för en tid senre när man bryter de.
Mitt nuvarande 2008 vill jag nog spendera med en hel del najsa människor som gillar livet! Det får bli det lilla löftet jag ska sträva efter, jag liksom orkar inte rikigt dom här meningslösa diskutionerna om nått föflutet skit man kanske ångrar nee inge tjafs och goja bara glada å riktigt rikitgt najsa människor väll ja umgås med, får väll se hur de går.

Ser också fram emot  en sommar ensam med polare på mitt sommarställe på öland de ska faktiskt bli riktigt gött.
Chilla med den varma sommarsolen (som inte brukar hålla sig framme så länge) men iallafall
Den här sommaren känner jag liksom på mig kommer bli riktigt jävla najs å de e ju tur de ;).

Jag vill samtidigt somjag nu fillosoferar  inte tänka allt för mycke på vad som ska hända känner mer för de här " ta dagen som de kommer"

Jag vill med de önska alla ett rikitgt najjs 2008 med glada och rikitgt skööna dagar. Hur va de, se dagen som sin sista*

See yaa!   ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0