Lördag

Jaha vaknade tidigt efeter att bara fått hinna sova i nåra timmar, skulle upp för att åka till mammas kompis som e konstnär, skulle hjälpa till där med nåra andra tjejer för de skulle komma massa folk och vi skulle hjälpa till att förbereda. Trode nästan jag skulle somna medan jag skärde äpplen i bitar, men då hade jag troligtvis inte suttit här och skrivigt idag. Blev väll piggare lite längre fram åt dagen. Det var en målningskurs som den här gången handlade om hur man skuggar föremål. Kanske låter as tråkigt för den som inte gilar att måla vilket jag tycker aär kul att sysselsätta mig med när läxorna inte känns lämpliga..  är därför intresserad och fick lära mig lite där som faktisakt var intressant. jaja där efter va de mat som alla på kursen skulle äta. Var stört gott!!! Hela grejen höll på från halv 10 till typ tre och de va ändå ganska mysigt trots mina negativa fördommar. Därefter duschade jag som jag längtat efter hela dagen på att få göra.. Duscha kan vara så jävla skönt ibland haha ...
Därefter chillade jag med två sköna brudar vid namnet sofia och rebecca, dom kan verkligen få hjärnan att bli tom! Man blir helt enkelt galen när man e me dom haha gillar er brudar! XD
kom väll hem vid två och så va den dagen slut!  Puss


Kommentarer
Postat av: Rebecca Z

sara du är så jävla bääääst :D med dig kan man inte sluta skratta för vi har så roligt :D

2008-01-15 @ 20:42:34
URL: http://beccci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0