Jag och val...fuck!

idag va en mysig dag dock inte ute men vatusan :)
Ska bli kul att se nettis, kevins och adams rödluvanpjäs imorn på svenskan humm..
Har aldrig riktigt känt att adam och kevin har koll på den biten men man ska ju aldrig underskatta..  heheh

pressen stiger sig och jag vet inte vad jag ska välja för gymnasium har så mycle att välja på och om jag ska vara nära eller i typ stan.. har jag heller ingen aning om men de löser väll sig antagligen ..

Jag och mickan gjorde världens jobbigaset tårta idag som va as krävande men som jaah.. vart god troligtvis hii..

De va länge sen vi va nu men jag känner att vi börjar hitta tillbaka lite eller va säger du mickan? ;)

me at the dansfloor?...
alla pratar om I am legend, ska troligtvis se den imorn me nåra kompisar men snacket om den e ju på hög nivå iallafall.. har säkert för höga förhoppningar nu och blir väll bara besviken tsss.. men va gör de säg?
happ imorn e de freda och de e snart bara 3 fyra veckor till sportlovet då jag ska till säälen men inte rkitg bestämt vem jag ska ta med mig humm.... Jag och val kan ta sig!!!


Kommentarer
Postat av: Mickan

yeees, saras headbang! jag älskar't
vad vare låten som vi spelade på LPn hette? :D

2008-01-24 @ 23:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0