goddamnit

Idag missa jag sovmorronen och kom tre kvart försent.. bajs!
hade vikarie på matten så de va chill skolan va en mysdag och sylektionen blev lyckad när mickan kom och räddade mig!!! :D
Tappade bort mina nycklar :/ som jag hittat i förrgår feter att ha varit nyckel lös i tre dagar.. Om de finns nyckel larm som man kan trycka på och höra vart nycklar är RING MIG!!!! = D

jaha, skolan slut och jag inga nycklar, tur att mammsen va hemma dåå.. mickan följde med och vi åt äppelpaj som mamma gjort FETT GOD! Sen fick jag och mickan för oss att vi skulle lyssna på gamla random LP skivor som låg i förådet, lyssnade på allt ifrån lennon till disco pop och hittade rikitgt smarriga hittar..


(musik på hög front mickan) du kommer väll ihåg terrorn ;P
puss mina kära vänner och ha en trevlig kväll <3


Beach boys:






image22


             Najs bild från idag med anette ,but look behinde us? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0