FULLBOKAD SARA


Idag vare sovmorron YES!! Vi hade sen upplevelse för vad som kommer att komma på projektdagar som vi brukar ha på skolan med olika teman varje år, det här året ere hälsa och på upplevelsen visade man upp roliga klipp från sköna tillfällen. Projektet är alltså tema Hälsa humor. De va klipp från björn gustavsson och papphammar liksom nile city med pelle och hamstern och kuknästornet. Kan vara riktigt kul!!

Därefter ska man jobba med det man sett titigare och  typ rita och sånt... jag mickan och becca ville göra nått annat och gick till hemkunskapssalen och bakade istället. Vi tänkte väll att få en kaka blir man go och glad av så de har ju med humor att göra. Vi delade sen ut de till klasserna och lärarna och alla blev skit nöjda!! DE VA JU VERKLIGEN GOTT OCKSÅ!! : )

Sen nåra lektioner och dagen va slut. Jag stannade dock kvar på skolan för att jag skulle ha gitarr med mange TRODE JAG! neh vi hann inte de för de va öppet hus på skolan den kvällen och vi skulle träna på lite låtar.  Efter det åkte jag på en gospelkör i åkersberga som ska uppträda snart på nån stor konsert är inte så insatt... har bara varit där en gång! men va tvungen att gå tidigare för att jag skulle spela på skolan. de va stessigt och i bilen ringde pappa och frågade om jag skulle följa med på ett möte om skolval men de hann jag ju inte.  kom tillbaka till skolan snabbt och smidigt och började tröna igen

Jag trode ju att jag bara behövde spela bas på nettis big girls don´t cry låt först men slutade med att jag sjöng tre låtar och spela gitarr och piano till nåra. hahah vi räddade kvällen, för de uppträdande magnus TRODE vi skulle ha var borta.. de va helt klart spontant oc vi sjöng för ett flertal föräldrar med låtar vi aldirg tränat på men gjorde ändå!

Rätt kul !! gospelkören började 5 åkte kvart i 6 kom till sklan igen uppträdde och träningen sóm jag skulle gå på började 7 jag va körd flr att jag märkte att uppträdandena tog längre tid än väntat plus att alla elever som va där på öppet hus kvällen skulle på en pizza som såklart belv försenad.. truntade i skolan och åt pizza istället BRA SARA!
Vi snackade as mycke och magnus öppnade sig och snckade om allt som hänt honom under livet ( vår musiklärare) han e en riktigt skön men lite spontan människa de e svårt att boka upp saker med honom men de e najs...

De va spännande att få höra allt han upplevt vilket har vairt sjukt mycke för han har ju varit med om allt man kan tänka sig.. VERKLIGEN!

Därefter gick jag hem trott och med as as as ont i ruggen så jag funderade på om jag verkligen kunde andas.. kom hem och la mig på masagestolen och bad mamma kolla vad som va fel och masera mig ( mamma e e najs massör)

Så de e skönt när man blir bedd hemma om massage..eller va säger ni? fast de e nått fel med den för de hjälpte konstigt nog och mamma sa att vi skulle gå till läkaren ... suck har vairt där tillräkligt.. : / men men ska nog gå och lägga mig nuhar så jälva ont i ryggen men vi ses PUSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0