Fredag

idag va de mysigt i skolan och man var glad för att de va fredag. Efter skolan gick jag och min kompis hem till mig för att chilla lite. Klockan sju skulle vi vara i täby och spela bowling med fyra andra till glada flickor. När vi kom dit vare inte så mycke folk men de kom bara fler och fler. De va as kul och jag var förvånads värt ganska bra :D vann dock inte men  men.. de va ju typ kul när jag tappade klotet och nästan ramla innan jag kom fram till linjen hihi..
Därefter åkte vi till nån kille som fyllde 18 i österskär ... upptäckte att jag va fett bra på guitar hero eller va de heter.. annars vare inte så mycke drag, vi gick vidare.. när vi kom till åkersbegra mötte vi ett gäng tjejer som va lite roliga i huvet nån hade fyllt 18 där med och resten va typ som oss, dom visste inte va dom hette och va bara allmänt glada, SKÖNT FÖR DOM!

Vi åkte sedan hem till sofia, eller aah jag och becca kom lite senare och därva vi ett bra tag å hade de bara så mysigt som vi kan ha de ,becca upptäckte att hon gillade geisha  och jag hade råkat ringt fel till felicias pojkvän som hon nyligen gjort slut med.. slå på sara!!  kvällen va slut och jag också skulle ju gå upp tidigt nästa dag...

puss!


image24image25


Kommentarer
Postat av: Felicia

hahah aa, kul hade vi! Har du bilderna förresten? skulle du kunna skicka dem till min mail, om du har tid :)

2008-01-20 @ 16:17:56
URL: http://loch.blogg.se
Postat av: Felicia

hahah aa, kul hade vi! Har du bilderna förresten? skulle du kunna skicka dem till min mail, om du har tid :)

2008-01-20 @ 16:19:01
URL: http://losh.blogg.se
Postat av: sara

Hahha becca vann över mig vah?.. :P
Grejen e att min mail knölar massor så du får dom på msn sen sitället.. :) pussar söt

2008-01-20 @ 21:05:57
URL: http://sarabogren
Postat av: sara

Hahha becca vann över mig vah?.. :P
Grejen e att min mail knölar massor så du får dom på msn sen sitället.. :) pussar söt

2008-01-20 @ 21:06:30
URL: http://sarabogren
Postat av: SofiaBjörkman

hahahahhaha vi hade skitkul, men hahahahahah säger jag för bilden hahahahahahahah , :P:S

2008-02-02 @ 19:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0