den enformiga dagen

vaknade vid halv ett då inte en enda va hemma, skönt tönkte jag och gick halvnaken upp ur sängen vanligt satte på datan när jag gick förbi för att hämta frukost. Funderade på min konstiga men ändå bra dröm som jag lyckades komma ihåg trots tre gånger då jag vaknat, kämpade verkligen för att komma in i den sista gången. Nu minns jag den dock inte humm...
Precis som jag gillat läget efter min äckliga pencillin som jag egentligen vägrar ta plingade de på dörren. tittade på min klädsel blev osäker om jag skulle hinna samtidigt som jag hade tanken i huvet vägar jag öppna?... Jag åsg att de va en röd bil utanför och två gubbar som ja va hyffsat smutsiga i ansiktet shit tänktejag men öppnade förvånat dörren där stog dom ganska glada som dom va, och jag sådär osminkad och lättklädd som man e en morron som sjuk..Vi är sotgubbarna. Suk tänkte jag hemma själv med soppgubbar, samtidigt som jag log och sa välkommna sid in ni.. och där va dom ett bra tag. Sen vil jag minnas att mamma kom hem nestan exakt då dom gick, ännu bättre kunde hon inte kommit en timme tidigare så hade jag sluppt svara på alla konstiga frågor som jag inte ahde en aning om... jaja.

Satte mig och kollade på film som jag gjort i snart fem dar suck igen! de värsta som finns är nog att vara sjuk bara sitta hemma vara helt off från omvärlden missa plugget nar man kommee tillbaka samtisigt som man måste leva med en regäl smärta. han nog ite hast så ont i halsen i hela mitt liv kunde i princip inte svälja..

De värsta e över och jag vill inte sitta hemma å låta rinna än ur händerna mer, nej imorn går jag till skolan vare sig jag får eller inte. Jag står inte ut även fast de kan ha vasrit sätt skönt att bara tittat på film men nu får de räcka.

måste väll ändå medge att jag minst sagt e lite av en expert på filmer just nu. inte för att de ses som posetivt men iallafall .. :D

har inte så mycke annat att berätta om min enformiga dag som jag börja vänja mig vid såhär femte sjätte dagen.


image14 hejdå och godnatt önskar er vän sara! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0