Andra dagen i skolan och lite till

Idag är det andra dagen i skolan och det är fortfarande inga riktiga lektioner. SKÖNT

Vi har inte hafft många idag eftersom vi skulle åta iväg till trå och lyssna på gymnasie valen som vi snart ska välja vilket sätter högre press på mig som inte har en aning om vad jag vill göra. Vill loksom så mycke så de blir inegenting istället haha..


Jaja, grammisen då hur va den?

Måste säga att jag blev förvånad över att Salem Al Fakir fick hela fyra prisen varan en tappade han. ajaj får inte hända..

Blav negativt förvånad över att The Arks ett år gammla slager låt var me som jag aldrig riktigt änns tyckte va bra.

Floppen var väll ändå Bilt som kom framseglande i en jaahh.. kostym uttryckte nån men som va mer en kavaj med råttor på i olika färger, en som får mig att inte vilja stå i hans kläder vilket jag ändå ser som posetivt eftersom politiska kunskaper och tal inte är min starka sida.. tack Bilt för dig och din härligt färgranna dress som du valt vid ett sånt här tillfälle!
Vill också tillägga Amanda Jensen som jag vill säga har gjort en riktitg bra comeback efter Idol med hennes as sköna låt let me love you..
Kommer Marie hålla sig kvar med sin the moment Idolvinnarlåt. Måste säga att den e riktigt rutten vilket jag tycker alla Idollåtarna faktiskt är ..


image15
Salem Al Fakir den stora vinnaren

En annan mycket stor vinnare är, eller tror sig vara iallafall... :










<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/ZaUQPq4disM&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/ZaUQPq4disM&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>


Kommentarer
Postat av: Mickan

Amandas nya låt är grymt bra! :)

2008-01-13 @ 00:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0