(^-^)

Snön vad hände med den?... känner att jag vill efterlysa den nu, vart borta allt för länge, eller har jag fel? Nej jag tänkte väll de ..
vinderlufsdagen kommer ju bli lyckad å så
men pulka blir väll ett självklart val till vädret som detta jag menar  vad kan gå fel om man har viljan?..
Nu har jag äntligen sett den den filmen som alla tycks prata om, och jag vte inte om jag tyckte den va läskig?.. den va bra men inte så som man hört ändå. tjejerna gjorde dock filmen bättre och utan deras skrik skulle man aldirg bli rädd haha.. :D
Ni e bäst! Gospeln igår asså sjukt häftigt och ni tjejer va super snälla! =D




<3


Dansa alltid i trägården!

Kommentarer
Postat av: Mickan

Hoppas det gick bra att plugga engelskan! puss

2008-01-28 @ 23:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0