troligtvis inte min dag

Idag har jag insett mycket, ganska mycke om hur och vad jag ska göra med mitt liv. de e så svårt i den här åldern bara att få och höra de man vill, det finns å mycket annat att täänka på ändå. Man glömmer helt enkelt bort sin lite av en viktig del i livet. de vi är i nu. Ungdomen, de e så mycke man ändrar på i och med att alltid göra som alla andra att inte riskera att änns bli sedd och lite av att sträva efter det normala livet. Vare sig vi vill eller inte vara så.
Idag har avrit en trist dag regnit och tråkig. Trött på skolan för de mesta..

Min parallelklass har också varit borta på klassresa till åre i snart fyra dagar och de e väll lite av dom som jag mestadels umgås med vilket betyder att dagarna varit ganska långa och vanliga. Förvånadsvist skönt att ha lite tid med sig själv för att kunna tänka lite när man sitter där på bänken i skolan å låssas läsa en tråkig bok för att fördröja tiden.
saknar lite glädjeryck här å där tror att jag behöver sommar. Allt e mycke lättare då och amn slipper skolan. Något som i och försig i år kommer bli tufft att lämnas ifrån, efter allla år i den här lite av en enskild skola som jag tycker att jag får lov att säga med de komunikationerna som vi har ... hehe

Jag tror inte att de här va min dag idag. och frågan e om de nånsin kommer vara de..  just nu ser jag bara fram emot sälen resan och pluggfritt INTE nationella prov imorn som ska hålla på i timmar om att skriva vilket jag varken kan eller vill, tycker inte jag är den med skrift erfarenheter precis snarare tvärt om..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0