För mycke pizza..

hejhej, nu va de ett tag sen jag uppdatera ,har egentligen inte tid med de idag heller eller aah just nu, borde nämligen titta efter no provet som jag ska ha på fredag vilket jag verkligen inte kan. I helgen va jag på revyn och umgicks med en massa kompisar. Vi hade de faktiskt sjuk kul ,jag och mina faktiskt skjukt underbara vänner.

Idag va det projektdag i skolan mycke lek och stoj va de, dock inte alltiod så roligt när småbarn springer omkring och håller på..
Jag fick ettt speciellt uppdrag i och bristen på personal att hålla i en av aktiviteterna den här dan. Vi gjorde pizzor vilket va kul i början men tog på krafterna efter ett tag.Fick hjälp av mickan och tacka för de annars jahde jag varit död vid de här laget. Tänkte väll att vi också kunde göra pizzor efter varje grupp som kom in ,men när den sista gruppen av där och vi hade ätit 4 plus äppelpaj som vi lyckades göra i en av pauserna va vi inte så sugna längre..

men jag kan ändå rekomendera de för de e lätt och gott se recept längre ner puss!



Recept:
Tortillia bröd(tacobröd)
tomatsås(gärna med chilli)
paprika
champinjoner
ost(mycke
gullök
skinka
mm...

ha ugnen på drygt 200 grder men kolla tils osten smälter..
sen kan du äta och vara glad ;)
Ha en bra Alla Hjärtans Dag, de ska jag ha iallafall <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dags att uppdatera?

2008-02-23 @ 00:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0