Vad..

Idag var det plojfotot och de flesta hade värsta bra ideérna men jag kom ju där haj som jag var och kände mig väll lite mer av en annan sort.. eller? de av kul visst, lite stressigt men inte så mycket för min del (bilder kommer senare)

Börjar fundra mycket på hur en riktig vän ska vara.. 
Ska det vara nån man har roligt med eller nån man verkligen kan lita på eller vet gör allt för ens eget bästa, peppar en eller kanske rent av hjälper en.. hur är en riktig vän, får man ha flera eller går inte de, jag känner iallafall att jag gärna är med många och delar allt som är bra med varann men egentligen måste man ha nån man vet finns där för en hela tiden.. hur ska en vän vara och är det viktitg att ha en riktig vän... jag vet inte





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0