Tisdag pesten

Äcklig mat i skolan och as ont i huvet, kunde inte provet så gick hem efter halva dan regn och skit kallt.. kan inte säga att det va den bästa dan men nån gång måste man få ha sånna dagar också..  Har spelat gitarr på metallsträngar den här gången och fått FETA blåsorna och de suger också.. jaja de e väll bara ta de och tänka att de finns folk som har det värre! Imorn simmning kul och så ioch med att man är så brun och fin..

har planerat mitt fula rum som jag har nu och ska snart riva ut skiten och börja måla, de e ju smått kul iallafall!
tror också jag har hittat de rätta kläderna till 18 års festen som är snart, behöver inte köpa till nått, hittade mycket skor på vinden som jag glömt bort och har ändå allt om de e outfitten jag ska ha de visäga..

Seaside The kooks


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0