Minns du verkligen allt?..

image50

Tänka sig nu är det snart ett år sedan vi var tillsammans och det gör mig oroad för kanske så fort tar det också för mig att bli 50 år? vem vet ... tiden rinner än ur händerna ibland, och idag när jag och mickan var inte på promenad upptäckte man hur länge sen de va man gjorde vissa saker som man egentligen inte får glömma bort, de gäller även er som går i min skola, snart skills vi åt de e inte lång tid kvar och jag hoppas inte vi slinker ifrån varann för alltid... ni alla som funnits i mitt liv kommer jag aldrig glömma tro mig! <3333







A lack of color en låt man aldrig glömmer:


Kommentarer
Postat av: Diana

Hej! Kolla på filmen om anorexia på min blogg! Tänk att inte kunna borsta tänderna för att man tror att tandkrämen innehåller kalorier. Säg vad du tycker!

2008-04-19 @ 21:19:09
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se
Postat av: Diana

svar: neej, håller absolut med! Jag var ibland tvungen att kolla bort! och att vara rädd för att hon tror dr phil ska tycka hon är fet, nej usch! tycker verkligen synd om henne! ;o
ha en bra fortsättning av dagen iallafall!

2008-04-20 @ 19:42:00
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0