Ännu en dag..

Idag skulle jag egetligen träna lite men de blev inte så helt enkelt.. utan chillade med äppelkaka och anette istället. Ibland kan min mamma göra så sjukt goda saker! sen hittade jag och netti ett gammalt DJ spel där man gör egna låtar as kul ahah lite B men whatever .. vi har också planerat en film som vi ska göra till ett projekt i skolan, om deblir lyckat så blir de nog skit bra men då måste vi ju göra de också.. ^^ vilket inte är så troligt.. ( ska vill  träligtvis lägga upp den då! :D) men de blir lite senare.. tråkig dag och jag vill inte göra de tråkigare för er så ska tacka för mig och påminna er om att ta hand om er :)

Sköönaste coverlåten ever!
 


Kommentarer
Postat av: Anette

hahah :D de va skitkul ju x)

2008-04-12 @ 14:14:30
URL: http://anetterosannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0