Dan före dopparedan

Idag har varit en sådär mysig julpysseldag. Jag frida lowe och mamma (pappa försöktre få granen att ställa sig på sin plats)  satt bestämmt hela dagen och gjorde julgodis. Vi är ju trots allt Bogren´s. Eller ah nästan lowe är väll mer av en nykomling.
Jag har redan börjat känna på julklapparna och skakat en å annan med, jag har mina aningar men det är inte lätt vill jag lova. jaha nu sitter jag faktiskt med med min familj och spelar bingolotto hehe de e väll lite av en tradition nu för tiden. Dagen har varit bra och slapp med mycket mat och imorn är det julafton och det ska bli rikitgt mysigt och nice. Nu ska jag gå och lägga mig samtidigt som jag kollar på klockan och ser att den faktiskt har passerat 12 slaget för länge sen, vilket betyder att det är jul :D 

Godnatt (h)


 image11image12


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0